1 bölüm / 1 епизод




http://www.youtube.com/watch?v=iFjEMj3qr7o

Онур Аксал и Керем Инджеоглу - собственици на холдинг - са в заведение.
Онур казва: "Един мъж на една жена не вярва, както и жена на мъж не вярва - преструва се, че му вярва!" - обръща се към съседни маси и гледайки добавя - "..Тези жени там с тези мъже какво търсят а, - любов ли?!"
Керем отвръща: "Не ги гледай тези - то си личи какви са."
"Не - казва Онур - всички са едни и същи!"

Керем влиза в офиса на Онур и го пита дали е готов - още му се спи на Керем.
"Спа, а още ти се спи?" - пита Онур.
Излизат от офиса на Онур, поздравяват секретарката - отиват на събрание. Влизат поздравяват с "Добро утро" и "Добре дошли" . Онур сяда, поглежда към празното место на масата, пита дали са го търсили от някаква архитектурна фирма. Поглежда часовника си.
В това време Шехерезада слиза от таксито -закъснява и е напрегната.
В залата за събрания Керем подканва: "Приятели заповядайте!" и си ввзима от нещата на масата. Подканва и вкисналият се Онур :
"Онур - мммммммм"

Онур го награждава с поглед ...
Шехерезада бърза, много е притеснена,че закъснява. Междувременно Керем се опитва да разсее напрежението в залата:
"Ялчин кога влезе в ваща генерация компютъра?"
"Май всичко се развали като се появи компютъра" - отговаря Ялчин.
Смеят се.
Онур остава зловещо сериозен и пита:
"Всички ли са на събранието?" - ядосан е.

Шехерезада върви по коридора, поздравява колежка - влиза в залата за събрания:
"Извинете, закъснях!" -казва тя.
Онур я пита: "Часовникът ви ли не звънна?"
Шехерезада: "Не, звънна..."
Онур: "Звънял, ама вие пак закъсняхте! Заповядайте, да започваме - няма време."
Шехерезада влиза и сяда. Онур започва:
"Приятели всички знаете за проекта в Дубай ...поздравявам ви, знате, че ние поемаме строежа на Sky towers..."
Керем добавя, че заслуги има Шехерезада за това, както и за наградата и.
Следват поздрави към Шехерезада за наградата спечелена от нея.Онур иска да преминат на пректа в Дубай без да се обясняват много.
Шехерезада става и за почва да говори по проекта: "... тук ще има две кули ... те ще имат..."
Онур я прекъсва: "Ако седнете и така да разказвате всички ще сме по доволни."
...
Шехерзада се прибира вкъщи:
"Каан, прибрах се"


"Маиак, ти дойде?!" - обръща се Шехерезада към бавачката. - "Добре дошла!"
"Рисунка ли рисуваш, много хубава е станала..(на Каан).Здравей приятел (на куклата)..... Ако ядеш много шоколад ще те боли корема...(играейки с куклите)"
Доктора търси Шехерезада по телефона, казва и, че са намерили донор за Каан - Шехерезада е щастлива...

Секретарката пита Онур дали иска да хапне нещо, Онур и отговаря,че ще излиза за обяд и тя му отвръща, че ще иде да обядва -той я пита още ли не го е направила.
Жале (тук артистката е друга но да - същата Жале е) изчаква секретарката след , което влиза при Онур - пита дали ще има време да я приеме, сяда доста предизвикателно и започва да говори за проекта в Дубай.
Онур я гледа и с отвращение и казва доста грубо, че не и е казал, че може да седне:
"Имате ли уговорена среща с мен? Излезте..." - пита я той.
Тя се опитва да обясни нещо от рода, че няма секретарката, но той грубо казва:
"Излезте, ви казах!" - тя става и излиза.
Керем е на вратата и наблюдава случващото се. Онур го пита:
"Кой я взе на работа?"
Керем отвръща, че е фирмата за набиране на персонал, с която работят, а Онур казва:
"Грешка са направили, толкова пари им даваме, а те наемат такива жени"
Обажда се по телефона в личен състав и казва да намерят начин още днес да я уволнят, пита Керем как и беше името, той му казва: "Жале, Жале се казва"...

Шехерезада е в болницата и разговаря с доктора:
"Намерихме донор за Каан - Мехрибан се казва жената, загубила е синът си скоро от Азербайджан е... " Обяснява и какво ще правят на Каан, и че всичко ще се оправи - ще оздравее ....
Казва на Шехерезада,ч е операцията и всичко около лечението на Каан, ще струва
200 000 $...
"КАКВО?" - изумено пита Шехерезада.
"Знам, че е скъпо г-жо, но аз нищо не мога да направя, трябва да докараме жената тук - донорът" - казва доктора............
"От къде ще намеря толкова пари?"
Онур и Керем отиват на обяд, Керем казва, че сутринта е минало добре. Сядат и питат за обяд. Сервитьора им казва, че има хубава риба, пита ги дали искат вино - те поръчват ракия.
Керем въодушевено казва на Онур: "Добре направихме,ч е взехме новата архитектка - много сериозна излезе."
Онур пита как и било името, "Шехерезада" - казва му Керем : "Видях те колко кисел беше тази сутрин ."
"Да не е закъснявала ." - отвръща Онур. - "Друг птъ да знае - да не закъснява."
Катър бил Онур, казва Керем - "Дон Патрон".
Разделят си проектите - Онур взима Дубай, Керем дугия: "Голям си инат Онур" - казва му.

Бенну отива при Шехерезада:
"Шехеразада, много мислих за теб, какво стана - защо плачеш?!"
Шехерезада разказва на Бенну какво е казал доктора и колко пари трябват. Нямала нищо друго освен една кола, няма толкова пари, няма от къде да ги сабере...
Бенну я успокоява,че ще съберат от тук от там ще и помогне с 10 000$.


В дома на Бурхан бей всички са на масата -Бурхан ги приканва да вечерят. Букет слага в чинията на Бурджу:
"Не слагай на мен."
"Какво става?" - пита Бурхан.
"Какво има казъм?" - пита Али - Кемал.
"Татко много са ми сложили."
"Защо си казала толкова да ти сложат?" -пита Бурхан бей- " Ще изядеш всичко. Хората по улиците умират от глад - вие храна хабите !"
Шехерезада отива при Бурхан бей - Бенну я води.
Шехерезада се притеснява: "Ами ако ме изгони?"
"И да те изгони какво губиш?!" - казва Бенну и я увещава да влезе в къщата.
Шехерезада слиза от колата и се запътва към къщата...
"Казъм, внимавай, отгоре си слагаш." - Фюсун се кара на Бурджу.
"Пих, вода пий" - Съветва Надиде детето.
Носят на масата и Бурхан казва:
"Ооо реване ли направи? Ама много сте направили зян ще остане."
"Не е много Бурхан -ще се изяде" -отговаря Надиде.
Помощницата съобщава на Бурхан бей, че една жена иска да го види.
"Нека влезе" -казва Бурхан.
............. Шехерезада влиза - всички замръзват, а Бурхан е с гръб и не я
вижда - обръща се но не реагира. Надиде става:

"Какво има Надиде?" - пита Бурхан и продължава да се храни.
Надиде го гледа с умоляващи очи:
"Бурхан бей.... недей..... заради мен ...... от любов към Аллах.."
Бурхан се обръща към помощницата и тя повежда Шехерезада :' Насам" -казва и.
Бурхан става от мазата и се качва.
'С какви очи дойде тук?" - пита Али- Кемал възмутен.
Бурхан влиза в кабинета където е Шехерезада, сяда на бюрото си и и казва:
"Вечер по това време за да дойдете до тази варата - имате някаква нужда!?"
Шехерезада: "Ако нямам нужда няма да дойда - внукът ви е много болен..."
Бурхан се намества на стола си:" Внукът ми ли?..."
Шехерезада продължава: "...от левкемия... - трябва да му се пресади костен мозък."
Али кема изпраща децата да си лягат.
"Не я е срам!!! Как може да идва?" - Али - Кемал
Фюсун допълва:"На Ахмед му горят кокалите в гроба сега !"
"ФЮСУУН..." - приканва я да спре Надиде. - "Какво лошо сте видели вие от нея?"
"Заради нея Ахмед катастрофира" - Фюсун
"Тази жена брат ми в гроба вкара - ти и съчувстваш" - казва Али - Кемал.
Надиде се разтройва и става от масата.
"Майка ми, гледай я сега- адвокат ли стана на тази жена!" - учудва се Али кемал.

В кабинета, Шехерезада говори на Бурхан бей:
"...Малко от парите намерих но не стигт - 150 000$ още трябват... Моля ви Бурхан бей! Няма от кого да взема толкова пари. Ще ви ги върна... Каан е ваш внук .. но вие не искахте да го видите ..."

http://www.youtube.com/watch?v=z7WUf8onCsU&feature=related

"След грешката, която направихте не можах да забравя" - отвръща Бурхан бей - " Баща бях аз в тази къща. Без да вземе разрешение от мен, той се ожени за теб."
"Знам, но ви моля Бурхан беи! Внукът ви умира ви казвам. На мен каквото искате кажете мразете ме, викайте ми...вие имате много пари нищо не са за вас...не мога да намеря...ако обичате Алах подайте ми ръка! МОЛЯ ВИ!!!" - умолява го Шехерезада.
"Аз теб не те познавам Шехерезада.
Виж, и десет души да имам, нито една няма да ти дам, нито на теб, нито на синът ти!!! - безпощаден е Бурхан.
"Бурхан бей, внукът ви умира! Толкова ли нямате съвест?" - продължава Шехерезада.
"Ти не можеш да държиш сметка на мояат съвест! Аз вас отдавна ви изтрих. Ти си причината за смъртта на синът ми. Няма да ви помогна никога. Повече не издвай натази врата" -студено отвръща Бурхан бей.
............
В дома на Онур Аксал се извършва помен от смъртта на баща му. Онур стои отвън с Керем:
"Колко хубаво пеят! " -
казва Керем.
"Не забравя !"
- казва Онур -"Майка ми не може да забрави, че умря...
Всяка година на деня, в който баща ми умря в леглото на другата жена - в тази къща песни се пеят! "
"Ние заедно порастахме" - казва Керем - "Много добре знам какво преживяхте."
" Защо тогава ми говориш да вярвам на жените?" - пита Онур.
" Е добре! Но и майките ни са жени ... " - отвръща Керем.
" Те са майки ... те са други..." -отсича Онур.
" Онур всяка жена може да е майка!"
" НЕ - всяка жена може да роди, но не всяка жена може да бъде майка! Някой ако гледа ще каже, че майка ми много обича баща ми... за мен тя си спомня баща ми постоянно"
Периде и Севал излзиат при тях - Периде:
"Онур, тук ли сте майко?"
"Тук сме. Заминаха ли гостите?" - пита Онур.
Севал иска да си ходят. Периде обаче ги кара да останат...
................ Шехерезада лежи с Каан. Бенну влиза и и казва:
"Шехерезада, хайде - остави детето да спи." - отиват отатък и си сипват. -
"Като не дава - не дава! Този мъж защо е толкова безсъвестен? Защо така прави? - пита Бенну.
Шехерезада разказва че, щели да женят Ахмет за друго момиче и му казали, че ако се оженил за нея щели да го забравят. И Шехерезада и Ахмед без да кажат на никой - тайно се оженили. Ахмет казал, че баща му е добър - като я видел щял да омекне, и отишли, но Бурхан му казал на Ахмед,че нямал син като него.
" .........И на погребението не дойде - можеш ли да повярваш?! После брат му дойде и ми каза "Ти вкара брат ми в гроба!" - разказва Шехерезада.
В деня на злополуката се били скарали с Ахмед - той бил пил и за това станала катастрофата:
Али кемал се обадил на Ахмед и наприказвал много лоши за Шехерезада и Ахмед започнал да пие. Тръгнал да ходи при тяхните - Шехерезада го спирала но той бил пиян и отишъл...

Фюсун ходи бясна из спалнята и говори на Али кемал:
"Човек срам трябва да има! Как идва тук!"
"Нали името на детето е Евлиаоглу - продължението на рода!" -казва
Али - Кемал.


"Не ми говори за рода - това което е в корема ми не е ли момче - ето ви продължение на рода!" - отсича Фюсун.
"Добре де , нищо не съм казал" - казва Али- Кемал.
"Не ме нервирай като ми говориш за детето на онази! Това семейство има един единствен внук и това е детето, което ще родя аз!" - гневи се Фюсун.
В това време Беурхан и Надиде:
"Казах ли, че в тази къща няма да се споменава името на Ахмед! Не плачи!!! Ех, бе жена не плачи! Ахмед до къде ни докара как забрави ли - бащата на момичето, с което се споразомяхме се изхрачи в лицето ми... каза ми, че сме изучили синът си за инженер, а не можем да удържим дадената дума, а? Кажи - не е ли вярно? " - ядосва се Бурхан бей.
"Така е Бурхан, така е - но детето е наш внук!" - страда Надиде.
"НЕ - аз нямам внук от Ахмед - нямам!" - натъртва Бурхан сърдито.
"Но детето е болно от рак!"

Шехерезада се среща с приятел и му разказва , че още не е намерила парите.
Ходила по банки да иска кредити - но не и дават. Застраховката не поемала нищо. От къде можела да знае,ч е така ще стане и ще е толкова трудно. От баща си нямала нищо, той бил болен от рак и починал.
Онур язди, а Керем говори със Севал по телефона - Бурак пак бил останал без пари, все му пращал и все нямал, майка му много му позволявала за това било така - оплаква се на Онур той.
Керем казва : "Дон Кихот разхожда ли те Шах Шахриар?"
Онур весело отвръща: "Кажи здрвей (към коня) на Санчо Панса!"
Шехерезада и приятелят и са в кафене и си говорят, той и казва:
"Виж Шехерезада, от колата си мога да взема пари, ще дам да я продадът и ще ти дам парите!"
Шехерезада отказва: " Моля те приятелю, благодаря ти, но не става!"
"Е какво толкова важното на теб да ти свършат работа! Ако имахме повече пари по-добре щеше да е - ама няма!" - казва приятелят и.
Тя му казва,ч е ще пробва на няколко места и тогава ако се наложи...
В къщата на Бурхан бей, Надиде е отворила кутията си с бижута.
Букет и Бурджу се гонят, появява се Фюсун:
"Какво става тука?"
Те не я чуват и блъскат помощницата с таблата с чаши:
"Бурджу какво направи?Ела тук - ще ти счупя кокалите !
Детето тръгва да бяга по стълбите, Фюсун след него.
" Бабо спаси ме - мама ще ме убие!"- бяга и вика детето и влиза при Надиде.
"Няма да те убие -как ще те убие казъм!" - прегръща Надиде детето.
Фюсун влиза и вижда отворената кутия с бижута и брошката в ръцете на Надиде:
"Какво става майко?" - пита тя - "Защо си изкарала всичко това?"
"Гледам си ги.." - отговаря Надиде.

Онур и Керем пристигат в холдинга.
Жале е бясна от уволнението и отива в личен състав да се разправя:
" Защо ме изгонихте от работа изкам да знам?" - изсъсква тя.


"Там пише." - отговаря и служителят.
"Нищо не пише. Как така за три дена ме уволняват?" - продължава Жале.
"Всичко пише вътре, ако искате приемете ако искате недейте." - отсича служителят.
" Онур Аксал ли ме уволни а? Добре... но това няма да свърши така - ще видим как става това уволнениие така!" - заканва се Жале.

Шехерезада приготвя Каан:
"Сега да облечем това, хубавото ми момче! Много ли е хубаво моето синче!" "Ще ходя на училище нали мамо?" - пита Каан.
"Ще ходиш естествено ще имаш приятели..." -отговаря Шехерезада.
"Колело ще карам ли?" - пита пак Каан.
"Ох, душата ми - рожбо моя!!!" -радва му се Шехерезада, на вратата се звъни - " Чакай да отворя вратата ."
"Добре" - отговаря Каан.
Шехерезада отваря и вижда Надиде:
"Здравей, момичето ми! Дойдох да видя внукът си! Колкото и дядо му да не го приема, ние имаме и друг внук, ако разрешиш може ли да си видя внука?"
Надиде прегръща Каан, Шехерезада пита:
"Пораснал ли е?"
"Много!" - отговаря Надиде - "На улицата ако го видя няма да го позная."
"Беше на 9 месеца когато го видяхте вие." - казва Шехерезада - "Каан хайде целуни баба си, хайде, хайде от далече е дошла за да те види."
Следва прекрасна прегърдка между баба и внук.
"Каан, хаиде отиди в стаята си да си играеш - направи на баба си рисунка става ли?!" -приканва Каан Шехерезада.
Бавачката отвежда Каан, Надиде пита:
"Ще живее ли?"
"Ще направя така, че ще живее!" - отвръща Шехерезада.
Надиде се разтройва и заплаква.
...
Междувремнно Фюсун пребърква кутията с бижута на Надиде - вижда, че я няма бошката. Бурхан и Али -Кемал се прибират.
"Надиде, къде остана? - Бурхан се прибра?!" - пита се Нимет.
Фюсун рови в тенджерите и избухва:
"Патладжаните пак ли са пържени? Колко пъти да ти казвам, че аз няма да ги ям така!"
"Г-н Бурхан ги обича така." - отговаря Нимет.
...Децата се радват,ч е баща им се прибира.
"Ееее много голяма си станала - не мога да те нося
!" - казва Али-Кемал.
"Добре дошли бурхан бей!"
"Е какво правихте днес?" -пита Али-Кемал.
Бурджу разказва нещо за Букет и Бурхан бей и и казва:
" На по-големите ще казваш
'како' - да не ти е приятел от казармата!"
"Гладни ли сте татко?" - пита Фюсун. Поръчва да приготвят масата.
"Къде е Надиде?" - пита Бурхан бей.
Фюсун казва, че е излязла но още не се върнала.
"Къде отиде?" - пита пак Бурхан, а Фюсун казва, че незнае.
.........
Шехерезада кани Надиде да остане за вечеря, но Надиде отговаря, че сигурно Бурхан се е ядосал вече и трябва да тръгва:
"Шехерезада, ако позволиш - пита Надиде - искам пак да дойда!"
"Разбира се, няма какво да питате, ще ви чакаме - но само вие!" -отговаря Шехерезада.
Надиде гледа снимките на Ахмед и промълвява тихо: "Сине!"
Бърка в чаната си и се обръща към Шехерезада:
"Когато Ахмед се роди това ми го даде баща ми! Заради Бурхан, той не можа да види живота ви!"


Надиде се навежда над Шехерезада и и подава бащинята си брошка:
"Това е за теб скъпа!" - казва Надиде
"
Много благодаря но не мога да приема!" -отказва Шехерезада.
"Шехерезада, виж скъпа, аз нямах нужди, които не ми бяха неприети - баща ми ми даваше всичко... Вземи това в памет на Ахмед... продай го - парите няма да стигнат но ... лечението на внукът ми е важно" - казва Надиде.
В къщата на Бурхан бей, момичетата са около Али-Кемал:
"Недейте така!" - кара им се баща им.
Фюсун слиза по стълбите:
"Телфона си е оставила тук, татко."
"Като не го използва, защо и вземахме телефон?!" - пита Бурхан бей - ядосано.
"Aми не му разбира татко, обеснявах и ама не знае да го ползва" -казва Фюсун.
Пращат децата да си лягат.
" Каква работа има жена в този част навън? Да не и е дошло нещо на главата?" -продължава Бурхан.
В този момент Надиде се прибира/
" Ооооооо, знаела си пътя към вкъщи?!" -възкликва Бурхан.
"Защо не сте на масата? Хайде заповядайте..." - казва Надиде.
" Питах те къде си била - не ме ядосвай!" -продължава Бурхан.
"Казах ти Бурхан - навън бях." -отговаря Надиде.
"Ако си била при онази жена ....." - заканва се Бурхан.
" Какво ще направиш а?" -прекъсва го Надиде.
" ... ще те убия !!!" - натъртва ядосано Бурхан бей.
"Убий ме тогава!" - Надиде се разплаква и се качва горе.
...
В това време Онур и Керем са на яхтата на Керем - говорят си работа, за проектите върху, които работят. Онур пита:
"... Но не уточнихме кой ще бъде координатор на проекта?"
"Какво има да уточняваме - естествено Шехерезада!" - отговаря му Керем.
"Защо?" - пита Онур.
" Тя спечели наградата ." - казва Керем.
" Добре де - взе я, но е още много неопитна!" - продължава Онур. - "Дали ще се справи с такава работа?"
" Ще се справи, ще се справи... има чудесна автобиография, нали знаеш - имай ми доверие" - казва Керем.
Онур отвръща: " На теб ти вярвам, но на Шехерезада не бих могъл да се доверя!"
"Защо?" -пита Керем - " Грешила ли е?"
"За сега не е, но ще го направи." - казва Онур.
...
В дома на Бурхан бей вечерят без Надиде - тя е горе:
"Желание не остави у човека... " -ядосва се Бурхан - не му се яде.Пожелава им добър апетит и става.
Фюсун се възмуюава как може да отиде при онази жена майка им.
Казва, че брошката на Надиде е заминала.
"Къде?" - пита Али - Кемал.
"Питай майка си." - отвръща Фюсун.
Горе Надиде е тъжна, Бурхан влиза и казва:
"От 39 години сме женени, до сега грешка не си правила. Сега ще ти простя, но друг път - НЕ!"
"Каква грешка Бурхан, та той е наш внук" - казва Надиде.
" От къде на къде е мой внук като не съм го виждал?!" - ядосв се Бурхан.
" Недей така Бурхан - ти не искаше да го видиш!" - казва Надиде.
" Аз колко пъти да казвам, че Ахмед не е мой син!" - сопва се Бурхан.
"Имаш милиони, защо не му помогнеш?" - продължава Надиде.
" Вместо на него да дам 150 000, ще дам 1 000 000 и ще направя болница за да спася много повече."
"Бурхан бей...!" - Надиде .
"Повече не искам да говорим за това!" - Бурхан излиза от стаята.
...
Шехерезада лежи до Каан с брошката на Надиде в ръка.
На другият ден Шехерезада е в банка, но и отказват да и дадат пари, служителката и казва, че нищо не може да се направи.
" Не искам парите за мен, за кеф, а за да спася синът си!" -казва Шехерезада.
Жената и казва да опита пак след като има постоянен трудов договор.
" Но парите ми трябват сега!" -казва Шехерезада, но не могат да и дадат.
На излизане говори по телефона, докторът и се обажда"
"Ало, г-жо Шехерезада, имам лоша новина...докато вие търсихте парите - семейство от Норвегия е уредило процедурата, дори са изпратили билет на Мехрибан - тя също много съжалява..."
"Това е невъзможно ..." - Шехерезада е изумена.
"... и аз съжалявам, знам, че е много трудно но... ако намерите пари до Неделя - мога да убедя Мехлибан да не пътува за Осло." -казва докторът.
Шехерезада се принуждава и отива втори път при Бурхан бей във фабриката.



Шехеразада върви плахо и настига Бурхан бей, той я вижда и казва:
"Пак ли ти? Много си нахална! На същата врата идваш пак! Ти нямаш ли уважение?"
Шехерерзада: "Послушахте не Бурхан бей..."
"Ти нямаш ли достойнство? Не си ли чувала за нещо като честолюбие?" - сопва се Бурхан.
Шехерезада: "Умолявам ви Бурхан бей, моля ви..."
Бурхан: "Остави тези номера! Стига"
Шехерезада: "Вижте... намерихме подходящ донор, но отй се оказа съвместим с още един болен , ако не намеря пари до неделя.."- Бурхан се качва в колата - "... донора ще замине за Осло - МОЛЯ ВИ!!!" - Бурхан бей замина с колата, Шехерезада е отчаяна - четвъртък е, а пари няма...
...
Онур и Керем са в офиса и разговарят:
"Аз ли да и кажа или ти?" - пита Онур.
" Ти си шефа на този проекти - ти ще и кажеш." - отговаря Керем.
"Керем още веднъж да помислим ако искаш?!" - пита Онур.
" Ако питаш мен няма какво да мислим..." -казва Керем.
Шехерезада отива в кабинета на Онур, пита секретарката:
" Здравейте, г-н Онур ме е викал!"
"Заповядайте, чака ви!" -отговаря тя.
Шехерезада влиза плахо в кабинета:
"Викали сте ме?"
"Да. заповявайте!" - отговаря Онур.
"Седнете !" - кани я Керем
"Нещо ще пиете ли?" - пита Онур.
" Не благодаря , аз не пия нищо." - отговаря Шехерезада.
"Шехерезада" - започва Онур - "взехме решение, вие да оглавите проекта за Дубай."
...
Онур търси музика, която да си пусне - избира си диск. Фиредвс идва и му носи хляб, който е изпратила майка му, заради помена за баща му:
"А каква е тази хубава музика, която слушате?" - питя тя.
"Харесва ли ти?" - пита Онур.
"Да, много." - отговаря тя.
"Наистина?" -доволен е Онур.
...
В дома на Шехерезада - Каан е с температура.
"Стани душо.. пийни това!" -говори му бавачката.
Шехерезада говори по телефона:
" Има 37 и нещо температура -да го водим ли в болницата?" - пита тя.
"За сега не, ако вдигне над 38 градуса тогава го водете." - отговаря и докторът- "Намерихте ли парите?"
"За съжаление все още не, но ще ги намеря!" -казва тя.
"Нали знаете, че утре е петък?!" -казва доктора в слушалката.
"Разбира се, че знам - петък е..." - отговаря тя.
...
В дома на Бурхан бей, Надиде е тъжна и стои на терасата замислена.
Идва Бурхан и я пита:
"Вечер е, какво правиш навън?"
"Мисля!" - отговаря Надиде.
Бурхан:" За какво мислиш?"
Надиде: " За съдбата... за душата...Какво стана, че изведнъж сърцето ти стана камък Бурхан бей?"
Бурхан:"Надиде ..."
Недиде:"Ти попита какво има Бурхан бей!" - и става и тръгва...спира до Бурхан и му казва: " Когато си легнеш, послушай съвеста си Бурхан бей! Може би ще размислиш!" - Бурхан остава сам.
...
Шехерезада мисли и търси начини как да събере парите за Каан.


Ялчин и Бенну си говорят на излзиане от холдинга:
" Шехерезада е получила проекта в Дубай?" - казва Бенну
Всички се радват за това.
"Вие сте много добри архитекти - ти и Шехерезада. Онур е малко серт, не е като баща си - той беше мек като памук." -казва Ялчин.
Бенну пита нещо за Керем, базикат Ялчин за колата му.
...
Онур и Шехерезада работят по проекта.Влиза секретарката:
"Ако нямате нищо към мен мога ли да си тръгвам вече?"
"Да, да, разбира се!" - отговаря Онур - "И ние ще тръгваме след малко"
Казва на Шехерезада - другата седмица пак да се съберат и да видят какво ще правят.
Шехерезада се опитва да каже нещо но се отказва и казва само:"Лека вечер!"
и излиза от кабинета.
Тръгва по коридора, но спира и се връща. Чука на вратат на Онур бей:

"Да" -казва той.
Влиза Шехерезада,той я гледа учудено:
"Г-н Онур ... може ли да говоря нещо с вас?" - пита тя.
"Заповядайте!" -казва Онур чакащ с голям интерес.
Шехерезада е много притеснена незнае как да започне, трудно и е:
"Бих искала да взема заем от фирмата!" -казва тя.
Онур я гледа "Хм" казва, обляга се назад. Шехерезада набира смелост и продължава:
"Имам нужда от 150 000 $!"
Онур отговаря иронично:
"Поздравления Шехерезада ... наистина - да поискате 150 000 $ от фирма, в която работите едва от 3 месеца!!!"
Шехерезада е унижена и много протеснена.
Онур бей продължава да се държи надменно:
"Браво!" - казва той - "Това, че оглавихте проекта за Дубай ли ви насърчи? Мм??? Значи това успя да ви вдъхне толкова голяма смелост!"
Шехерезада не издържа на това унижение и казва:
"Прав сте... съжалявам!!!" -много се срамува - "Много съжалявам! Забравете за този разговор, моля Ви!!! Още веднъж извинете!" -обръща се и тръгва към вратата.
"Шехерезада..." - извиква след нея Онур - " Никоя уважаваща себе си фирма, по никаква причина, не би дала 150 000 $ на нов служител."
Шехерезада се обръща:
"Знам!" - казва тя - "Вече се извиних, моля забравете ... съжалявам! Лека нощ!" - тя отваря вратата, когато Онур бей казва :
"Но аз ще ви дам парите!"
Шехерезада е приятно изненадана, затваря вратата, вътрешно си отдъхва.
"Цената на тази услуга ...." -продължава Онур, Шехерезада е съгласна да плати и чака условието - " ..... Е ЕДНА НОЩ ПРЕКАРАНА С МЕН!!!"
"КАКВО????!!!!" - Шехерезада е объркана.
"САМО ЕДНА НОЩ С МЕН" - продължава Онур бей - " И 150 000 $ СА ВАШИ..."
Шехерезада е обидена, стигат и толкова унижения:
"За каква ме мислите?!" - казва тя
"Защо се нервирате, аз правя просто едно предложение?!" -отвръща Онур бей - "ЕДНА НОЩ С МЕН, И ПАРИТЕ СА ВАШИ!!!"
Шехерезада не мо же да търпи повече:
"Как си позволявате? Мислите се за велик ли? Намерете си друг за проекта, кракът ми няма да стъпи повече в тази сграда!!!"
"Значи не приемате предложението ми?" -пита Онур бей.
"Никога!!!" - отвръща Шехерезада и затръшва вратата след себе си.
Онур се усмихва - дали наистина тази жена е различна?!
Шехерезада е съсипана - толкова унижения и всичко е против нея.
...
След малко на вратата на Онур бей отново се появява Шехерезада. Той я гледа учудено и самодоволно, а тя влиза и му казва:
" ПРИЕМАМ!!!"

(автори: Вярка и Ерика)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~---край---~~~~~~~~~~~~~~~~~



ЧЕРНАТА НОЩ:

http://www.youtube.com/watch?v=qmEA7hrd8bo&feature=related


1 коментар:

  1. Анонимен26.02.09 г., 22:37

    Поздравления за превода!Трудно ли би било ако се направи във вид на субтитри и да се сложат на серията?
    Благодаря още веднъж

    ОтговорИзтриване